Hola amigos.

Mulla on tasan 0 % lisättävää viime kertaan, olen siis Magi-fandomissa edelleen jne kaikki rullaa. Onhan täs tää joku pandemia toki ollu ":D" Jaaaaa meikäläisen valmistuminen on viivästynyt joten nyt on HOPPU.

Pääsin kumminkin 2020 syksyllä käymään Saksassa Dokomi-tapahtumassa. Pidin siellä ensimmäistä cosplaytani, olin Hakuryuu Magista. Katsos nyt kun mäkin kokeilen joskus elämässäni jotain uutta. Kaikki haaveet joita mulla oli 11-vuotiaana, voin toteuttaa ne nyt.

Niin tosiaan jos pitää tässä myöntää että minähän olin Lyoko-Blossom sillä SuomiLyokon Code Lyoko Foorumilla, joka oli olemassa silloin 2007-2013. Sanon tämän siksi, että loin foorumille wikisivun Fanloressa: https://fanlore.org/wiki/Code_Lyoko_Foorumi. Nyt jos siinä on ongelmaa niin mulle voi toki sanoa. Kannattaa sanoa Fanloressa eikä täällä, koska käyn täällä ehkä kerran vuodessa. Tämä on myös kutsu jos joku joka oli foorumilla ikinä törmää tähän blogiin, että saa tulla moikkaamaan, juttelisin mielelläni taas pitkästä aikaa.

Unohdin melkein valittaa siitä, että mun läppäri hajosi, tai siis. Windows päivitti ja rikkoi itsensä :D Oon saanut suurimman osan pelastettua mutta ei hele. Windows never again.

dokomi.jpg

Minä keskellä Hakuryuuna. Ystäväni Baal vierelläni Judarina, ja hänen veljensä öö joku Demon Slayer -hahmo. Toisella puolellani Kim Hakueina.