Tämä viikko on alkanut niin hyvin <3 Emmä tiiä, jotenki vaa tuntuu, että ei helkkari vois paremmin luistaa. Kuitenki loppuviikko iha hlvttiä :D:D

Eilen tuli kaverinkin kanssa todettua, että siinä, missä viime vuonna ensilumen tultua oli ihan "eiiiiii", niin nyt minä tavallaan odotan jo lunta ja joulua. No, jouluhan se talven paras asia oikeestaan on, synttärit on sitten vähän keväämmällä kun ei ole niin pilkkopimeetä melkei kellon ympäri. Niin, kohtahan se alkaa, että illat pimenee neljäksi. Höh.

Olen alkanut innostumaan piirtämisestä enemmän taas vaihteeksi, värittäminen on kyllä vieläkin ihan perseestä. Ja olen taas vaihteeksi alkanut katsomaan enemmän animea. Heinä-elokuussakaan ei tullut muuta kuin jtn Chrono Crusadee katottua. Samalla olen myös alkanut kiinnostumaan enemmän kaikista fantasiaörkeistä...... ja musiikista..............

........ tulin kirjottamaan, koska on niin hyvä fiilis. Ei mulla muuta.

Katsoin Madokan loppuun............................... Valpurinyö on mielenkiintoinen hahmo. Mielipiteeni sarjasta.