On se jännä, kun pitää kokoajan vttuilla ja tiuskia ja äyskiä, enkä edes tiedä mitä olen tehnyt ansaitakseni kyseisen kohtelun. Lisäksi vielä nimitetään termeillä, joiden tarkoitus ei näytä olevan ihan selvillä. Meinaan, sellaset koulussa ärsyttävän pöhköt aina kaikesta pihalla olevat tyhjäpäät, kuten minä, eivät yleensä kuulu siihen viiltelykansaan, oli sitä sitten vapaa-ajalla yksikseen miten synkkä persoona vaan (enkä minä edes ole kovin synkkä :D:D). Vaikka pidänkin sietokykyäni suorastaan yli-inhimillisenä (olen itsekin yllättynyt), lyhytvihaisuus kyllä kostautuu, kun kaikki kasaantuu henkiselle puolelle. Emmä yleensä tällasia juttuja edes kirjoita, mutta mulla ei oikein ole kamalasti keitään, keille puhua, eikä edes oikeaa päiväkirjaa tms., kun ei mulla yleensä mitään kamalan syvällistä kerrottavaa ole. Nyt tuli vaan jotenkin tarve purkaa asioita koska ahdistaa. Tätä menoa tuntuu, että joku päivä sitä nököttää yksin koulun käytävällä pyörittämässä peukaloita ennen tuntia. En sano että itse olisin mikään pyhimys siinä muiden huomioimisessa, mutta en todellakaan haluais tapella kenenkään kanssa tai ihan tosissaan ärsyttää, koska en todellakaan pysyisi olemaan yksin. Se olis hirveetä, jättäsin varmaan tulematta kouluun ollenkaan ja kaikkee :S

Ylihuomenna on kotitalouden koe ja sekin ahdistaa ihan hulluna. Purkka lähtee vaatteista jäädyttämällä->rapsuttamalla, marjat yms. valkaisuaineella, todella emäksisiä pesuaineita käytetään vain pesutilojen pesemiseen ja niihin sekä todella hapokkaisiin pesuaineisiin tarvitsee suojahanskat. Ja tossa oli ehkä puolen sivun verran asiaa, kun pitäs osata 20 sivua. D: Ja muutaman viikon päästä tulevassa historian koealueessa tulee olemaan jotain 40 sivua D:D:

Terveydenhoitaja totesi terveystarkastuksessa, että vasemman silmän näkö on sen verran huono, että jos yhteisnäkö olis samaa luokkaa, niin tarvisin rillit. Oikean silmän näkö sekä yhteisnäkö kuitenkin ovat ihan hyvät, niin en sitten tiedä mitä ne tekee.. en ennen edes huomannut koko asiaa, mutta kun esimerkiksi taululle katsoessa peittää oikean silmän, niin pelkkää suttuahan pieni teksti ainakin on. Ulkona, kun mulla on pipo päässä, hiukset tulee oikean silmän eteen aika usein, ja kyllä sen silloinkin huomaa, kun laittaa hiukset sivuun, niin kaikki on yllättäen taas HD. En kuitenkaan haluais laseja, kun näyttäsin kuitenkin ne päässä ihan aasilta :D Mut saa nähä sit.. tääkin on suvussa kulkeva juttu, samoin kuin vaikka todella tyhmästi kasvaneet noi hampaat kaksien etuhampaiden vieressä (jotka tosin ovat kyllä nyt normaaleilla paikoillaan, mutta ne lähti kasvamaan tosta päältä silleen retardisti sillon aikoinaan..)

Olin kovin pettynyt tämän vuoden aprillipilojen laatuun. Paras oli Anime-lehden sivuilla, kun edes osu!ssa ei ollut mitään hyvää (en edes törmänny koko juttuun vaan luin jotain sielt keskustelusta ja kaveri selvensi asian seuraavana päivänä.) Itsehän en koskaan tee piloja, kun oon niin huono keksimään mitään. Arvostelen vaan kaikkien muiden :D

Nyt pitäis olla nukkumaan menossa.. plääh. Mut paras kai sit, ku eilenki nukuin pommiin (oon yövaatteissa, juuri heränneenä enkä ole syönytkään tai mitään ja pitäs lähtee linja-autopysäkille 10 minuutin päästä). Koska minulla ei ole mitään hyvää kuvaa tähän, olkaa hyvä ja nauttikaa sateisella taistelukentällä seisovasta Saberista. (Fate/Zeron kakkoskautta pääsee kattomaan tod. näk. ensiviikolla <3 ja Korran kolmosjakso tulee 21. pv. Väsäilin muutenkin vaan koko viikonlopun mun Avatar-sivuja :D)

Hyvää pääsiäistä! En kuitenkaan ole ko. päivänä sitä täällä sanomassa. (Tän postin kirjottamiseen meni tasan 40 min. :D)