Olen hakannut juuri kaksi ja puoli tuntia Kingdom Hearts 2'sta, käyttäen koko tuon ajan Demyxiä vastaan taistelemiseen. Voitin viimein ihan äsken (tärisen vieläkin :D), mutta äidillä on vissiin jotain ongelmia sen kanssa, että se ei päässyt katsomaan tohon TV'tä ja että ajattelin mennä vielä pihalle (kiikkumaan). Tuolla se jtn huutaa.. "Tuo yks helvetin lehmä ei voinut päästä mua kattomaan!" Mäkin rakastan sua, äiti <3

Mä tosiaan tykästyin Kingdom Heartsiin taas, samoin mulla on uusintakatsonta kierroksella nyt Death Note ja Madoka. Väsyttää aika paljon, miksi koulun pitää alkaa niin aikasin? D:

Mä vihaan tän blogin ulkoasua.. se saa kirjotukset näyttämään älyttömän pieniltä. Mutten kyllä halua vaihtaakaan.. vaikeeta D:

Mä olen myös lukenut viimepäivinä epätavallisen paljon kirjoja, minun mittapuullani siis. Nytkin on kaksi kirjaston kirjaa luettavana, jossa ekalla palautus pv ensiviikolla, plus kaverin kirja. Myös japanin oppikirjallani on 15. pv palautus, ja olen ehtinyt oppia vasta noin puolet hiraganoista, ne helpoimmat  (してる yms.) Tosin äiti ehdotti että jos pyytäisin joltakin joululahjaksi.. tämän  hetken joululahjatoiveita olis Griffonin Shikieiki Yamaxanadu figuuri, Kingdom Hearts 358/2 Days ja ne japanikirjat. Myös vähintään synttärilahjaksi haluisin iPodin tai jonku. Koska mun mp3 on täynnä. Mulla on tilan puutetta vähän kaikkialla, kaikki muistitikut on täynnä, kiitos frapsin tämä konekin on täynnä.. möhh D:

  kuva (c) kuvan piirtäjä

Hyvää 11.11.-11 päivää! Kuvitella, että vuoden 2012 jälkeen ei tule enää tuollaisia lukuja koska maailmanloppu koska kuukausiahan ei ole kahtatoista enempää. Voi jälkipolviparat. niinkuin tolla muka jtn väliä olis :D