Mulla on yo-kirjotukset nyt meneillään, kirjotin jo ruotsin ja sain siitä M. Oon ihan tyytyväinen, mutta semisti inhottaa kun ois ollu vissiin aika lähellä E:tä :D Lukion ekat ruotsin kurssit meni ihan hyvin mut lopussa kyllä tipuin niin rojaalisti kärryiltä että oon ihan yllättynyt, että se meni noinkin hyvin.

Katson Fate/stay nightin ja Fate/Zeron vuonna 2012 ja pidin niistä kovasti, olin silloin Fate/-fandomissa. 2013 viimestään se kuitenkin sitten jäi, enkä ole sarjaa paljon sen jälkeen miettinyt. Tiesin kuitenkin, että uusi UBW-sovitus oli tehty, ja päätinkin sitten muutama kuukausi sitten katsoa sen ystäväni kanssa. Sitten uudelleenkatsoin Fate/Zeron, ja ei juma se on hyvä anime............. Olen nyt siis imeytynyt takaisin Fate/-fandomiin ja vielä entistä pahemmin... Sinällään jännä, kun en oo animea ylipäätään juuri katsellut sitten vuoden 2013. Nyt oli kuitenkin paras aika ikinä tulla takaisin fandomiin: uusi videopeli ensi kuussa ja ensi vuonna 3 uutta sarjaa ja 2 elokuvaa. Mitä ihmettä. :D

Muutenkin on ollut vissiin joku nostalgiatrippi meneillään, kun oon pelaillu jopa osua... Mutta joskus näillä asioilla on tapana toimia syklisesti (mielenkiinto esim. Ace Attorneyhyn tulee aina muutamien vuosien välein. Siitäkin on muuten tullut tässä välissä anime ja uusi pelikin............) (Marveliahan sitä on tässä btw se pari vuotta fanitettu).

Hyvää uutta vuotta 2017!

fate%20zero3.jpg