On jo pari päivää pitänyt kirjoittaa, mutta en ole jaksanut ^^'

Tänään tuli kärsittyä vuoden viimeinen koe ja kouluhan loppuu ensiviikolla :) Kovin rennosti sitä tahtoisi ottaa, vielä ei tosin aivot tahdo oikein tajuta, että kohta se on kesä.

Väsyttää tosi paljon just nyt ja pitäs käyä vielä suihkussakin täksi illaksi mutta kun ei millään jaksaiis~ mulla on myös tosi paha olo kun tuli hiukan ahmittua kaverin synttäreillä kun oltiin syömässä pizzaa :D Hyi että, ei voi edes istua oikein kun sattuu x_x (vaan oon silti koneella). Vaikka on siitä jo pari tuntia niin olo on jo helpottanut tosi paljon..

Tosi hyvin on itseasiassa tässä mennyt, en esim. meinaa enää nukahdella tunneille tai mitään ja muutenkin tuntuu, että oon saanu jotenki enemmän aikaseksi kun yleensä, mihin olen tottakai tyytyväinen. Kun kesällä on ylimääräistä aikaa, niin ollaan kaverin kanssa suunniteltu, että lähdettäs vaikka juoksemaan aina välillä ja sellasta..

.. tähän väliin tuli kirjoitustauko, kävin kontaktoimassa pari kuittia. Oikeesti miksi ne on tehty sellaselle paperille, että se väri lähtee? :<

Tosiaan, jos joku mua ärsyttää, niin se on ehkä ihmisten empatiakyvyttömyys ja itsekkyys. Alkaa pikkuhiljaa raivostuttaa ihan hulluna ja on aikamoista työtä, että saan pidettyä itseni kasassa, ja valitan sitten yksikseni kotona ^^' Tosin en edelleenkään ole pitkävihainen, joten pitkän päälle asioiden sivuuttaminen on aika helppoa.

Olen ajatellut jotain kivaa harrastusta, ja tykästyin kässän tunnilla ristipistotöihin. Se on vähän niinkuin pikseliarttia, mutta vaan helpompaa tehdä. Meillä on vissiin jo valmiiksi sitä kangasta joitain lankoja, että vois joku päivä kahtoa, saisko niistä mitään aikaseks :D

Euroviisut on lauantaina ja jos joku ei tiennyt, tykkään niistä tosi paljon. Tänään on eka semifinaali, missä Suomi on, ja saa nähä päästäänkö finaaliin. Tietääpähän sitten, kannattaako ruotsiksi enää laulaa.. ^^ (en väitä, etteikö laulullakin olisi merkitys, mutta monet sanoo sanojen olevan kauniit, itsehän en ruotsia tarpeeksi hyvin ymmärrä).

En muista mainitsinko siitä jossain (en varmaan) että nyt kun tuli Taru sormusten herrasta-leffat telkkarista, oon kattonu kaks ekaa leffaa ja toinen odottaa tuolla nauhalla katsomistaan. Olen siis taas hiukan sivistyneempi ja pitää kyllä nostaa näin kielirakastajana Tolkienille hattua haltiakielien keksimisestä. Oikeasti, mahtavaa.

Olen jo pitkän aikaa pitänyt Hetalia-faneja tosi ärsyttävinä. Sitten katsoin sarjan itse (ja lukenutkin olen jonkun verran), ja jouduin toteamaan itselleni, että tosi hyvä sarja tämä on. Toivottavasti tulisi sitten joskus lisää tuotantokausia animeen :) (mutta vihaan kyllä edelleen kaikkea sitä yaoi-sontaa ja FinSwe on tosi ärsyttävä paritus)