Mun piti kirjoittaa jotain aikaisemmin (viime kerta oli HEINÄKUUSSA) mutta en vain yksinkertaisesti jaksanut. Ei jaksa.

Koulu imee ihan sikana voimia, vaikka totta puhuen pidän lukiosta enemmän kuin peruskoulusta. Alkukankeuden ja jännityksen jälkeen siitäkin tuli ihan siedettävää nimittäin, ja vaikka koeviikot on kokeiden puolesta ihan hirveetä, niin on kivaa kun päivät on niin lyhyitä, eikä tartte käydä tunneilla. Mul on itseasiassa koeviikko nytkin meneillään, ens viikolla on kolme koetta (terveystieto, saksa ja psykologia) ja pitäis lukee mut en jaksa. Myös psykologiasta pitäs tehä joku oppimispäiväkirja jota ois pitäny kirjottaa kurssin ajan mutten oo alottanukkaan koska olen laiska ja saamaton viivyttelijä.

Viimeks kirjotin siitä, kun olin kattonut Thorin ja näin.... no voin ilokseni ilmoittaa, että olen vajonnut syvälle ja vedän kaikki läheiseni nilkasta alas mukaani. Voisin melkein kutsua itseäni Marvel-faniksi. Katoin kaikki Marvel Cinematic Universen leffat (+ katon S.H.I.E.L.D. Agentteja), ja jopa mun äiti tykkäs niistä, niin me katottiin ne sit yhessä. :'D En oo varmaan ikinä kuullu sen nauravan niin paljon elokuvan aikana, kun se nauro Avengersia kattoessaan. Oon alkanut myös lukee Marvelin sarjakuvia (digitaalisesti), ja pari viikkoa sitten ostin ensimmäiset paperbackit ihan fyysisesti (Magneto - Testament ja Loki: Agent of Asgard - Trust Me). Katoin myös Hämähäkkimies-leffat (paitsi The Amazing Spider-Man 2). Viimeinen elokuva, minkä näin vuonna 2014, oli X-Men (laitoin sen aikana ton hyvää uutta vuotta -viestin) ja tämän vuoden alku helmikuuhun asti menikin sitten niitä kaverin kanssa katsoessa. Katottiin myös eka Hämis-trilogia, ja nyt ollaan kattomassa MCU:ta, jotta kaverikin pääsis niistä ajan tasalle. :D Oon sortunut katomaan ja jopa ostamaan DVD:eitä Marvelin piirrossarjoista ja -elokuvista, kuten Thor: Tales of Asgard ja Ultimate Spider-Man. Aloin kans pelata Marvel Puzzle Questia, ja nyt oon ihan koukussa! Ja yllättäen laitoin kaverin pelaamaan sitä kanssa. Työnsin sille myös mun sarjiksia. Kuten sanoin, vedän muut tähän kanssa.

Disneyltä tuli muuten uusi klassikko, Big Hero 6, ja voin sanoa, että oli TOSI HYVÄ. Parempi kun Frozenkin, mikä mulla alkaa muuten tulla jo pikkuhiljaa korvista, kun kaikki vaan hypettää sitä. Näin Frozen - kuumetta -lyhärin Cinderellan alussa, ja kyllähän se oli hyvä. Sitten kuulin, että ne tekee Frozen kakkosen, ja itken koska ne pilaa sen kuitenkin.

Mut no joo, koulussa menee ihan hyvin, oon saanu jopa kymppejä. Eilen en kylläkään enkun kokeessa muistanut sanaa consensus, kauheeta. D: Ei mulle nyt niin hirveesti oo mitään tapahtunut, sitä samaa vanhaa....

slider2.jpg

Löysin jonkun Atlantis - kadonnut kaupunki -suomenkielisen nettisivun vuodelta 2001. Ihana :D Ihan sama mitä muut sanoo, tbh en haluais että Ryhmä-X liittyis MCU:hun. Siitä tulis vaan sekavaa, ja viimesimmät Foxin X-Men -leffat on ollu ihan kivoja.