Mua väsyttää ihan kamalasti.

Tos joku viikko sitten mulla oli tosi hyvä fiilis. Maanantaina. Mikään ei haitannut tai vaivannut ja oli tosi kevyt olo......... meni sit pois. :D

Mulla on ollut viimepäivinä flunssaa. Ja koko ajan on tosi kylmä ja yks päivä mittasin niin lämpöö oli jotain 34.9 tyyliin. Eipähän oo kuumetta. Ja ulkona on ihan pirun kylmä.

Kokeet on jo alkanu, matikan koe sain 9½. Ensviikolla on ruotsin koe ja sitä seuraavalla fysiikan ja saksan kokeet. Tästä se lähtee, varmaan kevääseen asti joka viikko kokeita... Sama meillä on monesta aineesta tulossa joku että pitää tehä esitelmä tms... ja mä vihaan niitä. Mahtavaa. Ainakin siis äikästä pitää pitää kirjailijaesitelmä, matikasta joku tutkielma ja enkun keskustelukurssilla joku "oppitunti" jostain omasta aiheesta. Yh miks valinnaisia pitää ees olla niin paljon ton enkun keskustelukurssinki vois ottaa vaan pois ku ei samaan aikaan oo muitakaan hyviä ryhmiä. Ahdistus odottaa siis.

Aloin kattoo Neloselta sitä Under the Domea. Kävin kans kattoon sen Hobitin sillon joulukuussa muistaakseni? Muuten oon tykkäilly Portalista... ja CLE pääsi nyt Suomessa niihin jaksoihin mitä en oo vielä nähny ja se onkin yllättäen tosi mielenkiintoinen.. ?

Joo mut mua väsyttää ihan oikeesti taidan mennä nukkumaan. :D

glados3-normal.jpg

Ihana.