Kesäkuussa kävi sillä tavalla, että olin kuun lopussa Etelä-Suomessa, niin en jaksanut kirjoittaa mitään....

Kesälomani alkoi kahdella viikolla kesätöitä! Ja mun eka kesätyö kanssa. Ihan hyvin meni, kynnen vaan onnistuin katkasemaan niin syvältä, että ihan verta tuli. Kamalasti en yksityiskohtia muista, kun siitä on jo noin kaks kuukautta. Paitsi että siitä seisomisesta meni jalkapohjat kipeiksi.

Seuraavaksi koitti matkani Berliiniin, Saksaan. Olin siellä kummitätini kanssa muistaakseni neljä päivää tai jotain sellasta. Ensiksi junalla Helsinkiin ja siellä yksi yö, seuraavana päivänä Saksaan. Me kierrettiin siellä nähtävyyksiä ja joitain kauppoja ja semmosta. Aika paljon tuli käveltyä, kun kenkä hiersi kahden rakkolaastarin läpi ja jalkapohjat oli tulessa (saatto toki olla huonohkot kengätkin). Ainakin näin sen kuuluisan Nefertitin patsaan Neues Museumissa. :D Sitten lentokoneella takasin.

Joo eipä loppunu reissaaminen siihen, kun seuraavalla lähdettiin sille meidän perheen jokavuotiselle Etelä-Suomen reissulle, niin kuin jo mainitsin. Lahteen ja Vantaalle tarkemmin ottaen. Äiti oli mulle ihan puskista: "Joo me mennään sit kans Viron laivalle." No niin me sit mentiin. Ikään en oo ennen risteilyllä ollu eli ihan kiva, paitsi että mulle tuli etenkin menomatkalla tosi paha olo... :D Ostin laivalta 48 palan Toffifee-paketin ja 13 patukan Bounty-pussin (kookossuklaata) (lue = äiti osti mulle). Lisäksi Virosta lähti itselleni mukaan laukku joltain venäläiseltä katukauppiaalta (tai venäjää puhuvalta). Ei siinä, kiva laukku!

Ja ihan niinku toi ei ois vielä riittäny, niin yksi päivä taukoa ja sitten Lappiin johonkin sukujuhliin! Tultiin sentään sieltä samana päivänä pois.

Elokuvia oon kattonu heinäkuun aikana normaalia enemmän, varmaan kun on aikaa. Katsoin viimein Thorin, joka mulla on ollut nauhalla jo lokakuusta. Pyysin sitten kaverilta Avengersia lainaan vaikka oon sen jo nähnyt, koska nyt Thorin kattomisen jälkeen ymmärrän varmaan enemmän, mitä ihmettä siinä oikein tapahtuu. Viimeks jäin vähän ulalle... :D Pikkuveljen ois tarkotus kattoo kanssa tälläkertaa, pitää vaan kattoa aamulla, koska kolmelta lähetään Puolangalle kattomaan siskon leiriesitystä.

Sain aikamoisen shokin kun kuulin kavereilta, että koulu alkaa ensi viikolla, En ollut varautunut ja ahistaa... Lukio on kumminkin erilainen ja näin...

Viimeksi en edes kirjoittanut Euroviisuista, mutta kyllä mä ne katoin. Tyytyväinen olen voittajaan, vaikka totta puhuen en uskonut hänen voittavan. Mutta toisin kävi (onneksi?) Suomi pärjäsi myös paremmin kuin häntäpäässä olo, mikä oli kiva. :)

Aloin pari päivää sitten pelata Marvel Heroes 2015:aa ihan hetken mielijohteesta. Olin vaan: "Ai Steamissa on ilmanen Marvel-peli? Lataanpa." Eläissäni en oo MMORPG:itä ennen pelannut, mutta ihan hauska peli.

Samoin latasin The Sims 2 + kaikki lisäosat ja kamasetit ilmaseksi Originista sillon, kun ne sai. Sain vieläpä vanhat perheet toimimaan (tai ainakin ne toimi, mitä testasin). The Sims 4 on musta nätin näköinen (ainakin ne hahmot), mutten ole varma tulenko hankkimaan, koska rahaa menee ja sitte tulee sikana niitä lisäosia jne.

Surulliset uutiset: mp3 hajos. Tavallaan. Volumenappi toimii vain pienemmälle, eli nyt sieltä ei kuulu mitään. Lisäks se läppäjuttu millä sen saa esim. paidan kaulukseen kiinni katkesi. Ja kuulokkeet hajos vähän myöhemmin Nyt oon kuunnellu kännykällä Youtubesta toisilla kuulokkeilla, mutta mp3:sta kaipaan.. :< Yritin etsiä kaupasta, mutta ei niissä oikein ollu, vaikka kysyntää kuulemma ois.

elsa-normal.jpg

Disneyn seuraavan elokuvan Big Hero 6:n promokuvia nähdessäni olin vähän "meh....", vaikka teaser trailerin jälkeen olinkin ollut innoissani. No, nyt tuon pidemmän trailerin nähtyäni oon taas tosi kiinnostunut. Kävin muuten kattomassa Näin koulutat lohikäärmeesi 2. Se on lasten elokuva, ei ne voi tehdä näin... ;(