Niin monta päivää mun on pitänyt kirjottaa jotain mutta.. no en ole jaksanut. No, ylihuomenna on sit vielä uus teksti, toisaalta tod. näk. aika lyhyt.

Ensiksikin, ne ongelmani koneen kanssa hävisivät osu!n kanssa asioidessani, kun laitoin Frame Limiterin päälle :D se menee päälle ja pois päältä F7 -napista, ja oon varmaan painanut vahingossa sitä, koska chattinappina toimii F8 :D:D
Osu! ei siltikään toimi ihanalla vanhalla pöytäkoneella, äänet lagii ja sellasta. Peliohjelmointikerhon opettaja uskoo, että kyseessä saattas olla käyttöjärjestelmän päivittäminen, mutta iskä syyttää siitä osu!a itteään. Oh well..

Sitten otsikon asiaan:
Tänään saatiin todistukset, ja omaani olen melkein tyytyväinen. Nimenomaan melkein. Sain liikunnasta seiskan, koska en juokse tarpeeksi nopeasti ja olen tunilla "näkymätön" O_o
Mullahan on siis aina kaikki välineet mukana, olen kaikilla tunneilla ja teen asiat mukisematta, mutta numero taisi olla samaa luokkaa (en kysynyt) niiden kanssa, jotka vaan vinkuu tunnilla..........
Se on kyllä totta, että kuntoni ei ole kovin hyvä, mutta koska olen kuitenkin muuten positiivisella mielellä mukana, niin olisin mielestäni ansainnut paremman numeron. Pitäisikö mun siis alkaa jotakin ihkuttelemaan joka tunti että "vitsi tää on siis niin kivaa mä niinq rakastan tätä niiiiiiiin sikana oikeesti". Hah, enpä taida. Mä onnistuin pitämään liikuntaa tänä vuonna ihan kivana, mutta tää jotenkin lannisti.. kaikki sanoo, että tolleen huonoilla numeroilla pitäs olla jotenkin kannustava vaikutus, mutta jos on muuten tehnyt kaiken mihin pystyy, niin toihan vaan ilmasee sitä, että mä vaan yksinkertaisesti olen liikunnassa paska. No, eipä sille sitten voi tehdä mtn :D:D
Mut tosiaan, kymppejä oli kolme - äidinkieli, englanti ja ruotsi - joihin olen tosi tyytyväinen :)
Olen ihan vakavissani harkinnut kielenkääntäjän ammattia, koska kääntäminen on niin kivaa :D:D

Ja sitten; kaikki hössöttää joulusta. Joo onhan se niinku oota.. ylihuomenna, mutta siltii. Nauratti vähän, kun täälläkin päin kaikki hermoili mustasta joulusta, kun nyt täällä on jo kivat kinokset :D: No, toivottavasti saan joulufiiliksen jouluksi.. mitä tein viime jouluna.. katoin K-ON!!:ia.. joo, eiköhän laiteta animet tulille :D

Mutta joo tosiaan, ihana joululoma, koska meillä on se sama jakso koko vuoden!! Mikä on tietenkin ihan perseestä.
Meidän luokkalaiset haluaa lähteä ysillä Turkkiin, ja  mut ja kaks muuta tyyppiä valittiin asiasta vastaaviksi.. pitäs kattoo jtn hintoja.. blääh.

Sit se todistus viä:

Käyttäytyminen: 9
Äidinkieli ja kirjallisuus: 10
Englanti: 10
Ruotsi: 10
Uskonto: 9
Historia: 9
Matematiikka: 9
Kemia: 9
Biologia: 8
Musiikki: 9
Kuvataide: 9
Kotitalous: 8
Liikunta: 7 !!
Terveystieto: 9
Keskiarvo: 8.9

Näin unta, että sain kotsasta 4.. onneksi ei ollut enneuni :D:D

AIJA muuten! Blogilla oli 16. pv nelivuotissynttärit!!

Make a contract with m-.. ups, väärä sarja.