Viime perjantaina rikastutin taas itseäni uudella kokemuksella: kävin ensimmäistä kertaa "diskossa". Meininki oli niinkin kova, että viereisessä City Marketissa käydessämme oli hauskempaa. Todella hauskaa. :D

Olen selvästi liian väsynyt koska en muista tämän viikon tapahtumista paskaakaan. Ja väsynyt minä todella olen. Niin kovin väsynyt, että kokoajan tuntuu kuin nukahtaisin pystyyn. Minua ei kuitenkaan ole siunattu päiväunien ottamisen taidolla. En vaan osaa nukahtaa päivällä. Eli siinä se niistä. Teksti saattaa tökkiä juuri siksi että olen väsynyt. Anteeksi.

Pitäisi rakentaa aloittamani Avatar-sivut loppuun, mutta juuri nyt en jaska tehdä mitään! Lisäksi supertärkeä kuvanmuokkausohjelmani on kadonnut pöytäkoneelta kuin tuhka tuuleen. Olin lievästi raivostunut eilen. Kaikki menee niin päin mutakuoppaa.......... väsyttää.........

Seuraavat viikot on tuupattu täyteen kokeita, mutta en tiedä jääkö tämän väsymyksen takia mitään päähän. No taas minä puhun tästä väsymyksestä. Mitähän ihmettä.

Aloitin katsomaan Puella Magi Madoka Magicaa. Ihan kiva anime. Koska tiedän että sarjan juoni ja Kyuube ei ole sitä miltä näyttää, niin tiedän varautua tulevaan. Siitä huolimatta yllätyin vähän, kun SPOILER Mami kuoli jo komanessa jaksossa. Siis taikatyttösarjassa. Vat. SPOILER END

Lupasin mihulle piirtää jokapäivä yhden uuden Touhou windows hahmon. Luistin hommasta heti toisena päivänä xD