Bwahahaa? Haa, hoen sitä kokoajan >DD

Latasin Osu!:n. (Ja jos et tiedä, mikä se on, niin se on semmonen peli.)
Ihan kivasti on kieltämättä tullut pelailtua. Elämäni sisältö laajenee!

Aloitin muuten katsomaan Ouran High School Host Clubia. Ja The Melancoly of Haruhi Suzumiyan toista tuotantokautta. Pyörtykää, bwahahaa (eikun älkää).

Movie maker päätti aloittaa tiltailemisen läppärilläni. Ei se siis siinä oo ennen tilttaillut. Mutta pahempi myöhään, kun ei milloinkaan, vai? Mutta meikäläinen on alkanut pärjätä sen kans. Mä oon voittamassa! Tyrmäämässä sen! Bwahahaa (no niin, sanoinhan, että hoen sitä kokoajan)! Siitäs sait! Voitan sut vielä, senkin windowsin -piip- movie -piip- maker -piip-! Ja se ohjelma muuten piippailee mulla joskus. Haha, siitäs saitte! (ongelmia, ei toki -.-')

Mutta on ihan järettömän paha olo. Johtuen varmaan siitä, että söin äsken kamalasti sipsiä ja suklaata + join limpparia. Ny mä tiiän, miks kakaroiden ei anneta syödä paljon karkkia.

Ja sain tänään Fruits Basket 16. Se on Ruotsin värinen! Ja Ruotsi kirjotetaan isolla!

Plus mulla on nyt mp3 'sessa 99 kappaletta. Wohoo!

Mä en oikeesti kekkase tähän enää yhtään mitään lisää. Sori. Meenki sit pelaan Osu!'u.

OMG, kattokaa tos on Roy Mustang! ^^