Hyvää Kalevalan ja suomalaisen kulttuurin päivää!

Kello on ykstoista ja mua väsyttää ihan tosi paljon! Onneks mulla alkaa nytten hiihtoloma. :)
Kokeita on tietty ollu ennen loman alkua tosi paljon. Sain uskonnon ja ruotsin kokeista ainakin kympit, kaikkia ei olla saatu vielä takasin, mut ihan hyvin ne kai meni, ainakaan ei mikään tuntunut ylitsepääsemättömän vaikealta.

Helmikuu on niin tavattoman lyhyt kuukausi enkä ole tehnyt oikein mitään. Minne lumet katosi? Tai siis on täällä ainakin vielä lunta, mutta aika vähän... mua ei haittaa jos on lämpötila nollassa (hyvä ulkoilukeli) mutta lunta pitää olla että pääsee hiihtämään jne. Mulla on muuten täs parina viime päivänä ollut tosi kylmä sisälläkin. Nytkin on sisälämpötila jotain 24 astetta, mutta mulla pitää olla kolme paitaa päällekäin kun tuntuu nii kylmältä. Välillä on viltti ja villasukatkin. Ruumiinlämpö on siinä 35.5 astetta eli ihan normaali mulle. Pari viikkoa sitten mulla oli jossain välissä 34.4. Ei ihme, että sattu päähän tosi paljon, lähin koulustakin.. :S Mut eipähän tarvinnnu mennä liikkatunnille, on yks salibandy vähemmän. :D

Katoin pari viikkoa sitten VIIMEIN The Legend of Korran kakkoskauden loppuun. Eihän siitä oo kun puoli vuotta kun alotin, mut hei mä katoin Ouran High School Host Clubin aikoinaan pari vuotta alottamisen jälkeen. :D Se oli aika hyvä, mutta mietin et mitä ihmettä tapahtuu seuraavilla kausilla ja saako Korra sen ihme yhteyden takaisin?

Yhteishaut on alkaneet ja hain Kajaanin lukioon. Opo sano, että keskiarvo on sen verran hyvä, että pääsen kyllä sinne. Ai niin, piti muistaakseni palauttaa ne aineenvalinta kortit viime keskiviikkona........... ehtiiköhän vielä loman jälkeen? No, ei se kyllä niin tavattoman tärkeä kai ollut?? Toivottavasti?? Unohin sen ihan kokonaan. :S (Niin keskittynyt kokeisiin.)
En tiiä sanoinko siitä aikasemmin, mutta sain kesätyöpaikan tosta läheisen ABC:n S-Marketista kaverin kanssa.

Elokuvia katsonut? Riemukas Robinsonin perhe? :D Meen huomenna kattomaan sen uuden Lego-leffan pikkuveljen ja parin perhetuttujen junnujen kaa. Itseasiassa halusin päästä mukaan, kun haluun nähä sen. En ees oo mitenkään erityisen kiinnostunut Legoista, mut se traileri näytti hauskalta ja se on tietääkseni saanut hyviä arvosteluja.. ?

Käytiin maanantaina tiedematkalla kaikkien halukkaitten ysiluokkalaisten kanssa Oulun Tietomaassa. Sen jälkeen oli jotain 1½ tuntia aikaa muistaakseni käydä syömässä jos halusi ja ostoksilla. Löysin jostain divarista Artemis Fowl: Aikaparadoksin kympillä, joten se lähti sieltä sitten mukaan. :D

ulrich%20ojentaa%20lahjan-normal.jpg

Mulla on tiistaina (4.3.) synttärit.. Code Lyoko: Evolutionin viimeset jaksot tulee suomeksi ensi viikolla... :<