Sunnuntaina käytin 3 tuntia päivästäni erääseen aika turhaan asiaan. Windows Live ID -tunnukseni oli hakkeroitu. Minun piti sitten todistaa että olen tunnuksen oikea omistaja. Ensin tuli koodi toiseen sähköpostiin, sitten piti antaa puhelinnumero että siihenkin olisi tullut vahvistuskoodi. Mitään viestiä ei kuitenkaan koskaan tullutkaan. Yritin sitten etsiskellä, että mistä hitosta saan meseni auki. Isä auttoi löytämällä ratkaisun ja sain sen tekstiviestin ja meseni oli taas auki. On silti aika turhauttavaa, kun sähkärilläni oli lähetelty vaikka kelle tuntemattomillekin jotain viestejä jossa luki tyyliin enkuksi: "Olen aina lainannut rahaa vaikka tiedän etten pysty maksamaan takaisin." ja jotain. Kaveri oli kuulemma naurahtanut tokaisten "minä tiedän", olen nimittäin useamman kerran jounut häneltä rahaa lainaamaan, mutta takaisinmaksuja ei hän ole huolinut.

Tänään oli todella kiva päivä. Menimme Wespalle eikä ollut yhtään oppitunteja! Tosi rentoa ja kivaa, ja lisäksi opin tutustumaan paremmin uusiin luokkatovereihini. Eivätkä kaikki olleet niin ikäviä kuin kuvittelin :D

Kiikku on taas kondiksessa, mutta nyt lauta on katkeamaisillaan. Mikä tässä on kun koskaan ei ole hyvä?

Nyt voin hyvällä omatunnolla sanoa katsoneeni kaikki Harry Potterit. Eihän se tosifanien keskuudessa merkitse mitään, mutta sarja ei mielestäni ole tarpeeksi kiinnostava, jotta jaksaisin lukea tuon määrän noinkin paksuja kirjoja. Ei, tämä ei tarkoita että sarja olisi mielestäni huono. Vaan lähinnä sitä, että en ole nyt tarpeeksi innostunut tai muutenkaan mikään lukutoukka.

Ainii ja mmuute, hyvän musiikin toivossa sinä katsoa tämä. Ikioma soittolistani, täynnä mitäs muutakaan muin musiikin parasta genreä: soundtrackeja! Osoitteen loppu on muuten aika osuva: lolz. :D:D

Avatar on hyvä piirretty. Erittäin hyvä. Siksi olen tekemässä siitä fanisivuja! .. ilmeenne on sama kuin ylläolevassa kuvassa, eiks jea? No, ei hätiä mitiä, koska olen keksinyt sivujen tekemisongelmaani ratkaisun. Selitän sen joskus jos jaksan. Myös Avatar: The Burning Earth Wii-peli on ostoslistallani.