Helmikuu on jo lopulla ja mun pitää raato kirjottaa tänne jotain.

Elikkäs: Haluan mun vanhan ulkoasun takaisin kiitos. Ihanko ei ois riittäny, että sillon kesällä hävis lähes kaikki kuvat, nii nytten hävis myös kaikki videot!! Mun blogi näyttää ihan kauheelta, yhtäkkiä kaikki ne sivut jotka olin laittanu piilon näky tuol reunas. Tää on vaan yks' valkone möykky ja onko mun pakko käyttää tällasta stnan blogger-tapaista vtun rumaa ulkoasua? Ei nyt oikeesti, miksen vois pitää sitä samaa ulkoasua ku aina ennen? Mikä vika siinä oli? Ehei, hajotetaan vaan kaikkien blogin tuusan nuuskaksi nii kaikki varmasti tykkää. Tänne onkin nyt todella helppoa (sarkasmi) lisätä muuta materiaalia kuin tekstiä, kun mikään ei toimi.

En oleta, että kaikkien vuodatuksen muutosten ois pitänyt tapahtua ongelmitta tms., mutta olisivat voineet kehitellä jonkin toiminnon ulkoasun vaihtamiseksi koska tällanen bloggermöykky näyttää vaan niin RUMALTA. Oikeesti, jos olisin halunnu tällasen ulkoasun niin olisin alun alkaenkin pistänyt blogini bloggeriin. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Joojoo, ymmärrän ihan oikeasti ongelmat ja muutokset ja näin. Mutta en vain pysty sulattamaan tota valkomöykkyrumablogger-ulkoasua. En vain kykene.

Jottei menisi ihan valituksen puolelle, niin yritän tässä kirjoittaa jotain muutakin, vaikka silmäni palavatkin pois päästäni aina blogini nähdessäni.

Eli Code Lyoko-jutuissa oon jatkanu. Adoptoin suomenkielisen Code Lyoko Wikin itelleni ja se on nyt pieni valtakuntani. Alotin myös materiaalinsiirron mun vanhoilta CL-sivuilta uusille, mut se on vielä vähän vaiheessa. Suntuubissa oli joku tyyppi, jolla oli jotku "vanhimmat suomenkieliset Code Lyoko sivut", vaikka se oli perustanu ne vasta joskus 2008. Säälittävää. :D

Enkun ope näytti meille tunnin lopuks videon "Don't Hug Me I'm Scared". Kamala video. En osannut odottaa tuota. Psykologisesti pelottava.

Luin maanantaina vikan Artemis Fowl -kirjan ja nyyh. En halua että tämä mahtavuus loppuu. Artemis on hahmona aiivan ihana. Ikävä tulee. ;(

Viime viikoilla on ollut kauheesti kokeita. Mieltä tosin keventää, että sain kaikista viime viikon kokeista (kemia, saksa, äikkä) 10-. :D

Joo, emmä taas keksi enää mtn. Oon upannu muutaman Code Lyoko -videon tässä Youtubeen ja pistäsin semmosen tähän, mutta ainiin, heh eihän videot toimi täällä ahahah.

Mulla on muuten maanantaina synttärit! Mennään kattomaan huomenna kavereiden kanssa Räyhä-Ralf. Hyvää Kalevalan ja suomalaisen kulttuurin päivää! :D

Mulla menee ikuisuus tän viestin tagittamisessa, kun en näe mistään niitä vanhoja kategorioita. Fuuuuuuuuuuuu-