Mulla on vaan ihan pikku hetki aikaa kirjottaa. Niinku viime vuonnakin tässä kuussa.

Viime viikolla oli syysloma, en tehny mitään. Tällä viikolla oon ollu TETissä ja en jaksais mennä kouluun ens viikolla nyyh.

Mitään en oo tehny, paitsi fanittanu Portalia. Ostin kuin ostinkin Portal 2 ja oon pelannu sen nyt pari kertaa läpi (ei räjähtäny pää :D). Oon pelannu myös Portal 1 demoa mutta musta Portal 2 on parempi. Co-op on aika hankala >.<
Ostin kans Poker Night 2 eilen koska viis euroo ja GLaDOS diilerinä. Ihan kiva peli mutta en oo voittanu vielä yhtään turnausta koska, no en oo koskaan eläissäni pelannu pokeria. :'D

Viimeks puhuin mm. tulevasta bilsan kokeesta. Se meni ihan hyvin, sain muistaakseni 10- tai 9½ en oo varma. Tulossa on kumminkin fysiikan koe, mihin tulee kaikkia kiihtyvyyden, keskinopeuden yms. laskemista enkä muista mitään. Enkä jaksais opetellakaan mutta pakko kait se on.

Huoh yritän kovasti miettiä mitä olisin tehnyt tässä kuussa mutta kaipa tuo syysloma tyhjensi aivot.

Hyvää halloweenia! Eipä oo tultua oikein juhlittua, mutta huomenna tulee kavereita käymään. Syödään jotain, katotaan vaikka joku leffa ja pelata wiitä tms. Toivottavasti ihan kivaa.

Mutta joo ei oo tullu mitään leffoja, Shingeki no Kyojin -animen eka kausi loppu, oon jälessä Legend of Korran kattomisesta ja joo eipä mitään. Mun pitäs oikeesti mennä suihkuun ja nukkumaan että saisin ees kuus tuntia unta. Että joo taitaa tämänkin vuoden lokakuun posti jäädä vähän lyhkäseks. :D

portal2-normal.jpg

Tuossapa Portalia meitä kaikkia piristämään.