Joo mulla oli ne synttärit kuun alussa. Sain kaikkee... mainita voisin vaikka Artemis Fowl: Viimeisen vartijan ja sellasen yli-ihanan Portal-purkin, jonka kaveri teki mulle. Yheltä kaverilta sain purkin laastareita ja myrkytystietokeskuksen numeron.. :D

Mä alotin pelaamaan ekaa Ace Attonrey -peliäni tammikuussa 2012. Päätin hiihtolomalla ihan huvikseni pelata sitä taas ja.... gaaah oon ihan innostunu. :D Niin hyvä peli minkä omistan (Investigations), olin Case 5:ssa niin pelasin sen loppuun ja pelasin Case 2:n uudestaan ja vitsi oon nyt parempi pelaamaan ku sillon aikasemmin... Mut miks näiden pelien pitää maksaa jtn 50 euroo? Ja miks Dual Destiniesin saa vaan Nintendo eShopista? ;__; Ei sillä, että mulla olis 3DS:ää. Mutta ajattelin ostaa sen, kun sille tulee vielä lisää AA-pelejä. Suunniteltiin, että jos maksettais se neljään osaan mä, pikkusisko, pikkuveli ja äiti. En ois uskonu, että äiti suostuis, mut kyl se vissiin onnistuu. Saa vaan nähä mikä päivä....
AA:sta vielä, Franziska on edelleen mun ehdoton suosikki, mikään ei oo sillä saralla muuttunut. :D Tbh mä tykkään ehkä Investigations-peleistä enemmän ku tavallisista, saattaa tosin olla koska oon ite pelannu vaan niitä ja niissä on suhteessa enemmän Franziskaa... mua inhottaa, kun Investigations 2:sta ei oo käännetty englanniksi, mutta onneks on fanikäännetty tähän mennessä 3 casea, niin oon sit pelaillu sitä... Oon Case 2:ssa. Vitsi se Sebastian Debeste (mikä onkaan japaniks) on jotenki niin raukka.. :D

Tää viikko on tosi kiva, kun ei oo kokeita. Torstaina on kylläkin joku taloustietokilpailu, johon meidän on kaikkien pakko osallistua, mutta eipä siihen oikein voi lukea etukäteen... Yh muistin just, että huomenna on liikuntaa. :/ Mitä meillä onkaan, varmaan salibandyä. Frickin great.
Koulussa on muutenkin paljon kaikkia projekteja ja esitelmiä ja tällasia en kestä. Ihan oikeesti, en keksi edes ideoita..

Huoh pitäs varmaan lähtee nukkumaan. Onneks mulla on kolme yheksän aamua. (Mutta silti väsyttää).

Huomasin just, että Dude, That's My Ghost! tulee Suomessa, miksei mulle oo kerrottu tästä. Ei sillä ,että meillä ois Disney XD:tä ja se on muutenki tekstitetty, mut silti. Meillä näky jostain syystä ko. kanavan ohjelmatiedot ruotsiksi (kun se oli maaliskuun Kuukauden kanava) niin onneks katoin netistä, ei ois käyny mielessäkään, että toi "Yo, min kompis är ett spöke" ois DTMG, vaikka lauseen periaatteessa ymmärränkin ja about samaahan se tarkoittaa (en vissiin kiinnittänyt huomiota).

Elokuvista... katoin sen Ace Attorney -elokuvan, ja musta se oli ihan kiva ja aika hauska. Toivon, että ne tekis joskus leffan toisestakin pelistä, niin pääsisin näkeen Franziskan.. :D Muita elokuvia, ei kai, no kävin kattoo sen Legon, oli muuten sekin ihan hauska. Ja katoin pitkästä aikaa oikeesti animea, sarjan nimeltään No.6. Se on aika shounen-ai enkä yleensä sellasta kato, mut toi oli kyl ihan söpö. :D

objection-normal.jpg

Kuumetta ei oo ollu koko talvena, mutta alilämpöä on ollut ihan naurettavan usein, viimeksi tänään...