ayooo. Mun on pitäny kirjottaa varmaan kymmenen kertaa jo tän kuukauden aikana mutten koskaan jaksa enkä jaksais nytkään mutta pakko koska kesäkuun viimeinen päivä nii yh.

Todistus? Iha jees.
Käyttäytyminen : 9
Äidinkieli ja kirjallisuus : 9
Englanti : 10
Englanti, keskustelu : 9
Ruotsi : 10
Uskonto : 9
Historia : 9
Saksa : 10
Matematiikka : 9
Fysiikka : 9
Kemia : 10
Biologia : 9
Maantieto : 9
Kuvataide : 8
Kotitalous, syventävä : S
Liikunta : 8
Terveystieto : 9
Keskiarvo : 9,1

Vihaan liikuntaa ugh.

Hyvä että sain kemiasta kympin, vaikken ees tykkää kemiasta tai mitään ja se on musta vaikeeta, mutta meillei oo enää kemiaa ollenkaan joten toi numero jää mun ysin päättötodistukseen <3

Sitten ajatukset pois koulusta (en haluu takas ;__;) ja puhutaas riparista. Olin rippileirillä 12.-19. päivinä. Ekan ja toisenkin päivän jälkeen tuntui että yhyy haluun pois, ja mulla oli mökissäkin pari ärsyttävää tyyppiä, mut se muuttu siinä sitten kivemmaksi. Eniten jään kaipaamaan niitä yhteislauluja, joskus sitä vaan muistaa miten paljon rakastaa laulamista. Eikä mulla oo ollu koulussakaan enää musiikkia vuoteen eikä tuu olemaankaan *itkua*. Voi myös sanoa rippileiri onnistunut tehtävässään, eikä minulla ole enää yhtä vahvaa epävarmuutta omasta uskostani. Viimeinen päivä oli kumminkin ihan paskaaa. Mulla tuli nimittäin yöllä ihan kauhee nälkä enkä saanu enää unta ja vaikeroin ja melkein itkin siellä sängyssä ja kaverikin heräs mun tuskanääniini. Mentiin sitten yhdessä käymään vessoilla ja siellä sillon kolmen jälkeen oli muitakin tyttöjä jotka oli heränny yöllä ja juteltiin siellä sitten niiden kaa. Nukahin siinä ehkä neljän jälkeen, mutta heräsin taas kuudelta ja oksensin. Tapahtui hyvin rauhallisesti pitää sanoa, koska oksensin niin vähän että se oksennus mahtui mun suuhun niin en mitenkään pitkin mökkiä laatottanu, vaan kävelin ihan rauhassa ulos ja sinne jonnekin mettään ja tyhjensin suuni siellä. Oksennustautia mulla ei ollu enkä oon oksentanu sen jälkeen tai mitään, mutta onhan toi vähän outoa, liekkö sitten siitä nälän tuottamasta kivusta vai mistä oksentanu. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi mulla ylipäätään oli nälkä, koska en ollu syöny mitenkään normaalia vähemmän. Mut haettiin sieltä kumminkin ennen aikojaan kotiin (ja samoin muutamia muitakin tyttöjä joilla oli paha olo) ja mulla oli tosi maha kipee mutten voinu kunnolla syödä ja illalla huomasin että mulla oli lämpöö. Samoin oli seuraavana aamuna mutta ei sitten mitään. Vähän mahakipeetä seuraavina päivinä mutta pystyin syömään KUNNES konfirmaatiopäivä ehheh kamala mahakipee enkä voi syödä mitään eikä mikään pysy sisällä (en oksentanu) mutta hitto pakkohan muun oli sinne kirkkoon mennä ja ne rippijuhlat pitää. Siellä kirkossa oli tosi kuuma ja tuntuu että pyörryn, mutta samanlaista oli joillain muillakin eli ei mitään. Vähän sain syötyä sinä päivänä lopulta, seuraavana päivänä oli kans vähän samaa ehkä enemmänkin aamulla MUTTA SITTEN, ei mitään. Ei yksinkertaisesti mitään, olin ihan kunnossa ja normaali ja niin oon vieläkin. Mulla ei ole mitään hajua mikä ihmetauti tuo oli. Koska tauti se varmaan on ollut, koska muillakin ihmisillä on viimeaikoina ollut samanlaista. Tosin monilla on kamala kuume, mutta mulla ei ollut kuumetta ollenkaan. Jotku oksentaa usein mutta mä en oksentanu kun sen yhden kerran ehkä ruokalusikallisen verran nii en tiiä onko tässä nyt kyse samasta vai eristä taudista vai mitä tapahtuu. Ugh. Muuten rippikoulu oli ihan kiva kokemus ja tavallaan toivoisin että joitain tapaamisia ois vielä.......................

Sitten jotain muuta, katoin viimeinkin neljä vuotta myöhässä Avatarin. Ihan yliarvostettu leffa, oli se ihan jees mutta ei nyt NIIN hyvä. Ja katoin kaikki High School Musicalit kanssa. Ei ne ees oo niin kauheita kun jostain saattaa ymmärtää, jos ei ota niitä liian tosissaan niin ne on ihan hauskaa katottavaa.

Mulla on useita kirjoja jotka pitäs lukee muttakun en jaksa. Mulla on myös yhä se toinen videoprojekti kesken koska se jäi obviously pienelle tauolle ton riparin ajaksi enkä oo vieläkään saanu sitä valmiiksi nyyh. On tosi monia videoita joita haluisin laittaa tubeen mutta mietin vaan, että kehtaanko. Koska ne ois kaikki vaa jotai Loraxia eikä kukaan mun tilaajista tai kestään muustakaan varmaan siihen samalla tavalla suhtaudu kun mä.

Nii oli tos joku juhannuski kai tai jotain. En tehny mitään. Jonkun viikon päästä lähetään taas etelään. Niinku Etelä-Suomeen, mut en tiiä mennäänkö me jonnekin Espanjaan tai Kreikkaan kans niinku syksyllä tai jotain. Mielummin Espanjaan koska sieltä voi löytää jotain ostettavaakin, koska jokainen joka mut hyvin tuntee tietää, miten paljon suorastaan RAKASTAN (en) aurinkorantoja ymsyms. :D

En oo pitkään aikaan muokannu mitään wikejä kun en oikein jaksa. Nyyh nyyh.

once-ler2-normal.jpg

Toi on mun taustakuva. Rakastan Kerskasta ihana hahmo ;__;