mo. En jaksa kirjottaa mtn mut kirjotan kumminni.

Tänä vuonna oli euroviisut. Katoin ne taas ja olipa harvinaisen paska vuosi. Iha ok biisejä oli Romania, Saksa, Sveitsi, Suomi, Malta, Islanti ja Tanska ja Moldovaki kai ja ehkä pari muuta mut suurimmaks osaks kaikki oli ihan kauheeta balladipaskaa. Olikohan koko kisassa montakaan laulua, joissa ei olisi mainittu sanaa "rakkaus" tai laulettu jotain siihen viittaavaa. Huoh. Tykkäsin viime vuodest enemmä.

Kaikki kokeet on nyt tehty ja ihan hyvin meni paitsi fysiikan kokeen numeroa en vielä tiedä. Toivon paria kymppiä ja toivottavasti saan ne. Historia on nyt ohi ja olen tästä hyvin surullinen, sillä historia on yksi lempiaineistani. Huoh. Alkas vaan loma. Postaan ensviikolla varmaan vähän paremman kirjotuksen ja todistuksen numeroita tai jotain.

Oon istunu vaan päivät koneella ja selannu tumblria, oho. Oon kummiski saanu jopa yhden videoprojektini valmiiksi mikä on hyvä, ja toinenkin on tekeillä.

Katoin jostain syystä viime viikolla Dude, That's My Ghost! -sarjan siihen asti, mitä sitä on tullu ja.. miksi? Se on joku Disney XD:n piirretty, mut jäin koukkuun enkä voinu lopettaa. Oh me.

Miksei tuu uusia elokuvia aaaaaaaaaa. Seuraava minkä aion mennä kattoon on Salainen valtakunta (Epic), mut siitäki oon kuullu arvosteluja että se on huono nii sen jälkeen seuraava katottava elokuva tulee varmaan vasta syksyllä *itkua*.

Oon jostain syystä tosi väsyny nyt en jaksa oikein keskittyä kirjottamiseen. Ehkä meen jatkaan sitä mun videoprojektin työstämistä. :D

onceler5-normal.jpg

Hetken ehdin jo toivoa, että videot toimii mutta ei sitten. Tässä sen sijaan jonkun piitämä hieno kuva Once-lerista. Olen yhä addiktoitunut kyseiseen hahmoon.