Tämä on ensimmäinen oikeasti tämän vuoden puolella kirjoittamani blogiteksti! Nyt tästä pitää tulla oikein hieno ja juhlava uuden vuoden onnen takaamiseksi ja.. no mitä jeesustelen, mä mitään jaksa alkaa säätämään. :D
Plus uudesta vuodesta on melkein kuukausi *gasp*
Mä en ole edes harkinnut tänne kirjoittamista, ei että ei mitään kirjotettavaa olisi (tai niinku mulla ikinä oliskaan), mutta jotenkin oon vaan sivuuttanut koko asian. Tuntuu kun oisin vaan puurtanu koulussa päivästä päivään. Aina kun olen kotona olen niin väsynyt, pökkerössä ja uninen, että aivopuuro mitä nettiin vuotaisin olisin varmaan jotain epäselvää räpellystä. Jätin siis suosiolla väliin :D

Tein päätöksen ja ostin Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworthin. Olen nyt Case 4'sessa.. peli pyörii tuossa vieressä päällä.. pitäsköhän tehä sille jtn :D:D

Tästä viikosta lähtien on luvassa kamala koerumba.. ääh. Myös lista animesarjoista, jotka pitäisi katsoa venyy venymistään. ääääää