Hyvää uutta vuotta 2020!

En saanut opiskelija-asuntoa samalta tieltä kaverin kanssa, mutta on tää mun kämppä ihan kiva. Vähän ehkä hintava.

Tablettini kosahti viimeviikolla, joten ei FGO:ta mulle hetkeen. Jospa ne bind codet toimisi. Pakko kyllä fleksaa mun f2p lvl 100 np4 Enkidulla :P

Fandomeissa on meneillään taas Magi-vaihe. Vuoden aikana olen ehtinyt myös tykkäämään Mo Dao Zu Shista. Oon tutustunut discordissa Magi-ihmisiin. On ollut ihan kivaa.

Aloin oikeasti kirjottaa fanfikkejä. Niinku ao3:een. Villiä, ainoat fikkini menneisyydestä on ollut jotain pikku läppäjuttuja, mitä on postattu tyyliin suntuubiin (Code Lyokosta lähinnä).

mo%20dao%20zu%20shi.jpg

Mainstream sosiaaliset mediat continue to be trash, joten nykyään hillun esim. Pillowfortissa.

Tähän vauhdikkaaseen vuoteen on mahtunut esim., poliisikuulustelu todistajana...