Pidkästä aikaa nääs.

Tässä välissä olen mm. ehtinyt:

- Saada nuhan

- Jäädä koukkuun FMA :han (animeen)

- Jäädä koukkuun Mulan -elokuvaan.

Aloitetaanpa siitä njuhasta.
Muidenkin nuhien tapaan, tuntuu siltä ettei saa henkeä >.<
Nenä tukossa ei suullakaan voi hengittää, ku pitä yskiä.
Mutta kuumetta mulla ei ole.

FullMetal Alchemistiin, animeen, tosiaan jäin koukkuun. Huomasin, että se tulee Subilta aina sunnuntaina yöllä. No, mikäs siinä sitten, nauhoitin (tiesin kuitenkin etukäteen hahmojen nimiä, ja kaikkea yleistä tietoa, kuten vaikka mitä ne Ed ja Al teki sillo penskana ku yrittivät herättää sen äitinsä eloon ja niin edespäin. Mä olin joskus joutunu yhessä roolipelissä tutustumaan niihin, kun ne yhet ropetti FMA hahmoilla). Tykkäsin. Nauhoitin seuraavanakin kertana ne (en jaksa enkä saa valvoo nii myöhään). Ny oon silleen oispa jo lauantai meiningillä tääl : DD

Mulaniin ja myös aika laajasti muisin Disney -klassikoihin. Höpöttelin siis, että tahtoisin nähdä Mulan -elokuvan. Sitten äiti vaan sano, että: "Onhan meillä se, ja on Mulan 2 :nenkin". Mulan 2 oli ollu meillä siitä lähtien, kun olin iiihan pieni, enkä minä tienny mtn. O_O
Ja kun katoin ne molemmat, jäin koukkuun. Saatoin katsoa ensimmäisen osan jopa 6 kertaa saman päivän aikana kyllästymättä xDD

No joo, niin siinä sitten kävi :33

Furuba 11 ois pitäny ilmestyy eilen, vaan kaverille sanoivat R kioskilla, että tulee vasta joskus viikolla 38 D8

2d7888af0e4a76c6f7bdd93f44b6fafe12275263