Jos en kirjoita kerran kuussa, niin arkistoon tulee sellanen ruma aukko (= "tammikuu, maaliskuu"). Ei mulla oo ees mitään kirjotettavaa nii asd.

Ei mulla oo muuta ku väsyttää ja väsyttää ja oon koneella ja katon animee ja öhö öhö. Sain eilen viimein katottua Ouran High School Host Clubin (enhän mä alottanukaan sen ku joskus 2009), ylihuomenna on matikan koe, onpa täällä kylmä, hirvee nälkä, väsyttää, vois mennä nukkumaan, ensin pitää tehdä läksyt, ai mitkä läksyt, ei mulla varmaan sellasia ookkaan, tää alkaa kuulostaa tyhmältä, joo ei mitään.

Mikäli A-luokkalaisiin on uskomista, näyttäis siltä, että sain kaikki ne valinnaisaineet, mitkä valitsin 1.-3., mikä tarkottaa, että ens vuonna opiskelen saksaa!

Ja mulla on sunnuntaina synttärit. Ja haluisin lahjoi. Mut saan kuitenkin vaan rahaa. Ja ne rahat pitää käyttää uuteen polkupyörään. (Mikä on kyllä suhteessa ihan hyvä, kun en enää haluu ajaa sillä ylipienellä, vaikka se onkin ihanannäköinen.)

Joo, menis kattoon Steins;Gatea.. ja syömään leijonamuroja.

katoin Fate/stay nightin ja -/zeron ja ne oli hyviä ja Saber on parhain ikinä <3
Emmä muuta, ku että tänään on karkauspäivä ja kuun viimenen päivä nii piti kirjottaa jotain.