Oon ollu viime päivät hieman kipeänä... ja just ku pääsin joskus viikko sitten sanomasta kaverille, että eipä tullu sairastuttua tänä vuonna. Ois ees oikeesti kuumetta, mutta ei! Välillä käy silleen vähän lämpöä, nenä vuotaa, kurkkuun sattuu ja yskittää. Välillä on pää kipeä. Mun kouluviikko oli siis aika lyhyt, koska olin koulussa vaan tänään ku oon jo parantunu siitä lämmöstä, tai siis aamuisin/päivällä ei oo, illalla saattaa tulla taas jostain syystä. Tää yskiminen on kumminkin inhottavaa. :S Mun ongelma ton sairastumisen kanssa on se, koska mä alan miettiä 1) oonko tarpeeksi sairas jäämään kotiin ja 2) mitä jos jää jotain tärkeetä väliin ja en pärjää kokeessa ja joudun lopulta kadulle asumaan. Huono omatunto siis tulee, paitsi ehkä jos jää pois liikunnasta. Meillä oli myös matematiikan valtakunnallinen koe tiistaina, mutta en tietty ollu koulussa niin en oo varma pitääkö mun ees tehä sitä.

Muistaakseni enää ainakin kolme koetta tulossa ja muutama projekti pitäis tehä loppuun, mutta muuten taitaa olla kevätlukukausi paketissa. En voi uskoa että on jo toukokuun aika ja koulua on kai jotain 19 pv?

Mä olen tehnyt aika paljon Ace Attorney -juttuja.... pelasin sen kakkosen läpi ja oon pelannu kolmannesta ekan keissin ja OSTIN VITOSEN Nintendo eShopista ja oon pelannu siitä kaks keissiä. Siis sitä varten, että voisin ostaa vitosen, mun piti tietty eka ostaa Nintendo 3DS. Investigations 2:sta pelasin sillon kakkoskeissin loppuun ja pitkälle ehdin pelata kolmostakin, mutten vaan oo jaksanu pelata sitä loppuun asti. Mä toivosin, että Capcom julkasis sen Ace Attorney 123 -trilogian Euroopassa (about yhtä halvalla hinnalla kuin Japanissa) nii voisin vaikka ostaa sen. Koska nykyään jos ostat kaikki kolme peliä Suomesta, niin hintaa tulee helposti reippaammin yli sata euroa, mutta jos ne möis tota trilogiaa sillä about-Japani-hinnalla, niin se ois vaan jotain 25 euroa, kelpais mulle kolmesta hyvästä pelistä. Ja ei saaaaaaaamari tää yskä. x_x

Mua väsyttää ihan hulluna. Ja pää on tyhjentynyt tän kipeenäolon jälkeen, niin en ees muista mitä oon kuukautena tehnyt. En varmaan mitään.

ace%20attorney-normal.jpg

Hyvää vappua!