Emmä muuten, mutta oon taas vaihteeksi kipeenä eikä oo oikein tekemistä. Pyörryttää ja on paha olo D:
Yöllä sekosin kuumeisena jotain, meinasin pyörtyä ja oli kuuma ja aivan kamala olo. Äiti tuli kysyy, että mitä ihmettä mä siellä itekseni säädän, ja olin alkanu selittää jostain seinän läpi tulevasta lihakeittomössö Kristiinasta. Älä kysy. :D
Äiti juotti sit jotain ihmelääkettä, hyi että oli pahaa, vaan vielä enemmän hyi, kun se maistuu vieläkin hiukan suussa. Vesikin maistuu tosi pahalta ja on maha kipeä enkä tiedä johtuuko se nälästä vai jostain muusta. D:

Nämä sairaspäivät lauantaista lähtien olen viettänyt enimmäkseen Durararaa katsoen. Ei kyllä kauheasti sano mitään koko sarja, mutta jos sitä kohta jaksas kattoo ne loput 4 jaksoo. Nyt kuitenkin katson vahingossa tapani mukaan Nickelodeonia.. Paavo Pesusieni ja Fairly Odd Parents on ihan outoja ohjelmia.............

Ei mulla oikeessti ollu mitään asiaa, tylsää vaan.

Menis pelaan Catch the Beatia. Tylsää..