Okei, olen nyt sitten huomenna heti aamusta lähdössä sinne Turkkiin (tai no eka tietty Helsinki-Vantaan lentoasemalle mutta), joten kirjoitan nyt aikasen pikaisesti.

Eli, Norja-reissu ei venynyt Kuusamoa pidemmäksi, mutta eipä oikeastaan haittaa. Olen metsästänyt koko tämän viikon bikinejä, mutta koska kaikki on kuitenkin jo myyty alkukesästä, niin se oli hiukan hankalaa. Löysin kuitenkin sellaset mustat.

Rakkaan kiikkuni naru lähti irti siitä puupölkystä, joka pitäää kiikkulautaa ilmassa ja minä lensin mahalleni nokkospusikkoon. Jalkani, käteni ja mahani oli täynnä niitä möykkyjä, mitä jää nokkosenpistoista. Ja kirvely oli ihan hirveää.

Olen alkanut lukemaan Furubaa alusta. Olen nyt menossa osassa 11. Rakastan Akitoa. Rakastan.
Minä myös aloin taasen pelaamaan Touhoumonia ja olen ihan koukussa. Harmi, että mun pitää olla erossa koneestani seuraava viikko D: Otan mä DS'än mukaan sinne, ja siihen on Pokémon Heart Gold, mutta tykkään Touhou-versiosta enemmän, koska siinä on Touhou hahmoja. Haluaisin nyt viimeinkin pyydystää Komachin ja Shikieiki TT_TT
Pelasin myös Code Lyoko -peliä pitkästä aikaa. Mulla oli 2 kentää, jotka ei ollu vedetty 100%, toisen sain läpi ja toisesta nostettua vaan parikytä prosenttia.

Ettisin jotain parempaa, muttakun huomenna pitää herätä jo joskus kuuden aikaan D: